Michael Portillo se odpravi na potovanje z vlakom po Nemčiji po Bradshawovem Vodniku po celinskih železnicah iz leta 1936.
Njegov edinstveni pogled na Evropo med obema svetovnima vojnama ga popelje skozi burno obdobje nemške zgodovine, ko so prvo nemško demokracijo in njeno živahno kulturo umetnosti, oblikovanja in dekadence izbrisali fašizem, nacionalizem in vse večja verjetnost vojne.
Na ogromnem stadionu Michael izve, da gradijo nove železniške proge za prevoz množice gledalcev na nacistične olimpijske igre leta 1936. Izve, kako je načrtovani bojkot Združenih držav Amerike in drugih evropskih držav propadel in kako je uspeh temnopoltega ameriškega športnika spodkopal nacistično ideologijo arijske nadvlade.
V Muzeju moderne umetnosti v berlinskem Kreuzbergu si Michael ogleda, kako je vodilni umetnik tega obdobja, George Grosz, v srhljivem avtoportretu opozoril na vzpon fašizma.
Michael gre v kino v Potsdamu in odkrije uspeh studia Babelsberg, kjer so delali režiserji, kot je Fritz Lang, in zvezde, kot je Marlene Dietrich. Ugotavlja, kako so nacisti prevzeli proizvodnjo v propagandne namene.
V okrožju Schöneberg v prestolnici raziskuje dekadentno nočno sceno dvajsetih let 20. stoletja, kjer je spolna svoboda privabljala gejevske in lezbične obiskovalce z vsega sveta. Michael vidi kabaretsko kulturo, ki se danes oživlja - na dnevnem redu je burleska.
V Weimarju, zibelki nemške demokracije, Michael raziskuje začetke oblikovanja Bauhaus in obišče prvo stavbo gibanja – družinsko hišo, ki je presegla zgolj slogovno izražanje in predstavlja vizijo o tem, kako bi ljudje živeli v 20. stoletju.
Na potovanju z avtorico Julio Boyd v Nürnberg odkrije, da so Britanci in Američani v tridesetih letih prejšnjega stoletja kljub prvi svetovni vojni in tretjemu rajhu ljubili Nemčijo in njeno kulturo. Izve, da je enega Britanca v Nemčiji posebej pozdravil sam Hitler - vojvoda Windsorski, nekdanji kralj Edvard VIII. V srednjeveškem bavarskem mestu Nürnberg Michael obišče monumentalne zgradbe in velika paradna polja, ki so bila prizorišče ogromnih nacističnih shodov, katerih namen je bil razglasiti režim po vsem svetu in pridobiti podporo nemškega ljudstva.
Potovanje se konča v Stuttgartu, kjer poteka ambiciozen inženirski projekt, ki bo mesto povezal s superhitrimi vlaki na relaciji Pariz – Bratislava. Michael se z visokozmogljivim Porschejem odpelje na sedež proizvajalca v Stuttgartu in izve, da je ustanovitelj v tridesetih letih 20. stoletja zasnoval cenovno dostopen avtomobil za množično proizvodnjo - Beetla.