Z oglaševanjem se ukvarjamo tako, da marketinško agencijo Señor spremljamo pri rebrandingu manjšega lokalnega proizvajalca medu in skozi njihovo nalogo odkrivamo vse nevarnosti, a tudi pozitivne priložnosti na področju oglaševanja.
Med Grgić je nagrajena družinska kmetija iz Vinkovcev, ki jo proizvaja istoimenska nagrajena čebelarska družina, ki ima odličen produkt, a nikoli ni strukturirano razmišljala o embalaži in blagovni znamki svojega medu ter o tem, koliko lahko ta segment vpliva na njegovo plasiranje in prodajo.
Na pomoč smo povabili marketinško agencijo Señor iz Zagreba, ki nam bo predstavila svoj poklic, v procesu dela na novi etiketi medu Grgić pa tudi vse pozitivne, etične plati oglaševanja, a nas tudi opozorila na najpogostejše načine neetičnega oglaševanja in prevar v tržnem komuniciranju.
V epizodi se pogovarjamo tudi z drugimi marketinškimi strokovnjaki (marketinška agencija McCann Zagreb), pisateljem in kolumnistom Borisom Postnikovim, del epizode pa je bil posnet tudi v Londonu, kjer spremljamo avtorja iz produkcijske hiše VICE v njegovih medijskih eksperimentih, v katerih je ustvarjal lažne restavracije, spletne ocene in se tudi lažno podpisoval.