V četrti epizodi raziskujemo načine, kako lahko zaslužite z risanjem po uličnih zidovih.
Zaradi svoje vizualne privlačnosti in vseprisotnosti v mestih so grafiti iz obrobne subkulture hitro postali zanimivi za oglaševalce.
Darko Bosnar, marketinški strokovnjak z dolgoletnimi izkušnjami, razkriva, kako je včasih sam risal grafite, danes pa jih uporablja v marketinških kampanjah.
Vizualni umetnik Lunar razkriva, kako je začel služiti denar kot grafitar v zgodnjih devetdesetih letih prejšnjega stoletja in risal oglase po soseski. Ko je čas mineval in postajal bolj znan, se je večal tudi obseg dela.
V Berlinu vodja muzeja urbane umetnosti Urban Nation pojasnjuje, kako gradbeni koncern financira mlade umetnike in njihove projekte.
Marina Mesar OKO v Tokiu razlaga, kako ji je uspelo preiti pot od risanja na ulicah Zagreba do razstavljanja v galerijah po vsem svetu.
Elena Calderon Alez nam predstavi svoje podjetje, ki digitalizira grafite in ulično umetnost v Tokiu ter povezuje ulične umetnike z vsega sveta z njihovimi japonskimi kolegi.
Freske so donosne tudi za velike korporacije. Soh Wadamoto, vodja projekta Terrada Warehouse, združuje več deset korporacij, ki želijo s poslikavami narediti otok Tennoz privlačen za investitorje in prebivalce. Tennoz, nekdanji močvirni otok, se je namreč spremenil v nekaj redkega na Japonskem, v popolnoma novo stanovanjsko območje.