Rachel Watson (Emily Blunt), ki si skuša opomoči po nedavni ločitvi in nekako zapolniti svoje prazne dni, se vsak delovnik z vlakom prevaža z Manhattna in nazaj. Sleherno jutro in sleherni večer obuja spomine na dom – mimo katerega pelje njen vlak – v katerem je nekoč živela s svojim možem Tomom (Justin Theroux), ki tam zdaj živi z novo soprogo Anno (Rebecca Ferguson) in njunim otročičkom.
Da bi se zamotila in pozabila, da ima njeno življenje čedalje manj pomena, se Rachel osredotoči na prebivalce hiše malo naprej od njenega nekdanjega doma. Na tem naslovu – ne zavedajoč se, da ju hrepeneče opazuje popolna neznanka – na videz popolni zakonski par Megan (Haley Bennett) in Scott (Luke Evans) živi svoje predmestno življenje.
Med krepkimi požirki alkohola, ki je postal njen stalni spremljevalec, Rachel več mesecev krade poglede na prelepo Megan in postavnega Scotta, ki pred oknom srkata jutranji kavi in se ob večerih brezbrižno smejita na svoji verandi, pri tem pa si zamišlja, v kako idealnem svetu bržkone živita. Na videz brezskrbna žena je slika tistega, kar si je Rachel trudila biti v zakonu s Tomom; v zakonu, ki ga nikakor ne more pustiti za seboj.
Nekega dne je na poti v mesto Rachel priča dogodku na dvorišču opazovanega zakonskega para, ki jo pretrese do kosti. Kmalu zatem Megan izgine in je domnevno mrtva. Rachel policiji pove, kaj je videla – oziroma kaj misli, da je videla.
Toda ali sploh lahko verjame tistemu, kar misli, da je videla, ali pa je v zločin preveč vpletena tudi sama? Ko voajerka prestopi nevarno mejo med zaskrbljenostjo in obsedenostjo, bo bodisi našla morilca… ali pa odkrila, da ima na rokah kri.